شرکت نرم افزاری Cartesiam از بهینه سازی NanoEdge™ AI Studio برای بردهای توسعه ST خبر می دهد.

Cartesiam، شرکتی که نرم افزار هوش مصنوعی (AI) را برای سیستم های امبدد یا نهفته ایجاد می کند، در کنفرانس جهانی Embedded فوریه سال 2020 از در دسترس بودن نرم افزار NanoEdge AI Studio، اولین محیط یکپارچه توسعه (IDE) خبر داد که امکان machine learning را مستقیماً روی میکروکنترلرهای Arm Cortex-M فراهم می کند.

انتشار جدید NanoEdge AI Studio تجربه پایانی را برای توسعه دهندگان در بردهای توسعه STM32، از طراحی یادگیری ماشین گرفته تا تدوین کتابخانه، استقرار و اعتبارسنجی در هدف، به ارمغان می آورد. توسعه سریع راه حل های هدفمند سرویس و نگهداری پیشگیرانه، کشف تقلب و تخلف و راه حل های امنیتی هوشمند.

محیط توسعه NanoEdge AI Studio موانع سنتی هوش مصنوعی را برطرف می کند و برای شرکت هایی طراحی شده است که منابع تخصصی در یادگیری ماشین ندارند. این نسخه جدید به هر توسعه دهنده امبدد اجازه می دهد تا با استفاده از میکروکنترلرهای STM32 به سرعت راه حلهای قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند. در میان بسیاری از پیشرفت ها ، دیتا لاگین لایو در NanoEdge AI Studio را مستقیماً از طریق پورت سریال USB STM32 و نسخه پیشرفته انطباق خودکار داده ها و ابزار تأیید کیفیت انجام می دهد.

Cartesiam نرم افزار NanoEdge AI Studio را توسعه داده است، یک ابزار نرم افزاری بصری که به طراحان سیستم با میکروکنترلرهای کم مصرف مبتنی بر®Arm امکان دسترسی سریع، آسان و ارزان الگوریتم های یادگیری ماشین را به طور مستقیم در طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله دستگاه های متصل، لوازم خانگی و ماشین آلات صنعتی می دهد.این نرم افزار یادگیری یک رفتار اسمی را از طریق دستگاه امکان پذیر کرده و قادر است هرگونه تغییر این رفتار را حتی در یک محیط پیچیده و پر نویز تشخیص دهد.

در این نسخه جدید، توسعه دهندگان گزینه جدیدی را برای انتخاب مستقیم بردهای توسعهST شامل Nucleo-F401RE یا Nucleo-L432KC به عنوان پلتفرم سخت افزاری دریافت می کنند. انتخاب این بردها آخرین مرحله از پروسه استودیو است و امکان دانلود کتابخانه یادگیری ماشین سفارشی را که آماده اجرای آن بر روی پلتفرم سخت افزاری انتخاب شده است، را می دهد.

NanoEdge AI Studio برای دانلود از سایت Cartesiam در دسترس است. کتابخانه های تولید شده می توانند به صورت رایگان در بردهای توسعه Nucleo-F401RE یا Nucleo-L432KC شرکت ST ارزیابی شوند.

میگوئل کاسترو ، مدیر راه حل های هوش مصنوعی در STMicroelectronic، می گوید:

مشتریانی که با میکروکنترلرهای ST توسعه می دهند می توانند از راه حلهای Cartesiam در همان اکوسیستم بردها و محیط توسعه ای که قبلاً استفاده می کردند، بهره مند شوند. NanoEdge AI Studio با افزودن نسل ساده کتابخانه یادگیری ماشین به محیط توسعه شبکه های عصبی ما، STM32Cube.AI، پیشنهادات هوش مصنوعی را تکمیل می کند. بردهای توسعه ST پلفترم عالی برای توسعه نسل بعدی محصولات هوشمند در میکروکنترلرهای کم مصرف و مقرون به صرفه هستند.

جوئل روبینو، مدیر عامل شرکت Cartesiam، افزود:

از زمان راه اندازی آن در ماه فوریه ، NanoEdge AI Studio توسط مشتریان در هر اندازه و در همه قاره ها مورد استفاده قرار گرفته است تا بتواند برای سرویس و نگهداری پیشگیرانه، تشخیص تقلب و راه حل های امنیتی هوشمند استفاده کند. این نسخه جدید NanoEdge AI Studio سفارشی ساخته شده برای بردهای STM32 ، به مشتریان ما سخت افزار و نرم افزار کمبو نرم افزاری محکم می دهد تا هنگام توسعه و آزمایش دستگاه های همراه جدید و همچنین زیر سیستم های داخلی که برای سرویس و نگهداری پیشگیرانه طراحی شده اند، به آنها اعتماد کنند.

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``
بهادر انوری
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 ,01:49 ب.ظ

با سلام رفتم به سایت نرم افزار NanoEdge AI Studio دانلود نرم افزار به خاطر تحریم به من نداد شما نرم افزار ندارین به من بدین

مهدی ادهم
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 ,02:36 ب.ظ

سلام آقای انوری،

این لینک مربوط به STM32 هستش یه نگاهی کنید.

https://www.st.com/en/development-tools/nanoedgeaistudio.html

که NanoEdge AI Studio برای توسعه دهندگان STM32 هستش.

البته از سایت cartesiam هم فکر کنم بدون محدودیت بشه دانلود کرد

https://cartesiam.ai/download

جهت ثبت پاسخ وارد سایت شوید