Sensirion، مستقر در سوئیس، تولید کننده پیشرو در میکروسنسورها و سیستم های دیجیتال و راه حل های حسگر با کیفیت بالا برای اندازه گیری و کنترل رطوبت، و جریان گاز و مایع است. این شرکت که در سال 1998 به عنوان یک شرکت فرعی از مؤسسه فناوری فدرال سوئیس (ETH) زوریخ تأسیس شد، افرادی را در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایوان و آلمان استخدام می کند.

دفتر مرکزی در سوئیس مسئولیت تحقیق، توسعه و تولید را بر عهده دارد.

سنسورهای Sensirion معمولاً در بخش‌های پزشکی، صنعتی و خودروسازی، ابزارهای تحلیلی، کالاهای مصرفی و محصولات HVAC یافت می‌شوند.

 

این شرکت سنسور جدید (VOC و NOx)SGP41  را عرضه کرده است که به عنوان کلید هوشمند دیجیتال و واحد تنظیم کننده برای دستگاه های تصفیه هوا مانند تصفیه کننده هوا برای کاربردهای کیفیت هوای داخل ساختمان طراحی شده است. 

 

سیگنال های پردازش شده دو سنسور توسط الگوریتم قدرتمند شاخص گاز Sensirion را می توان مستقیماً برای حذف خودکار آلاینده های گاز هوای داخل خانه توسط دستگاه های تصفیه هوا بدون نیاز به تعامل کاربر و دستگاه استفاده کرد. بنابراین، این سنسور برای نظارت مداوم بر وضعیت VOC و NOx (از جمله رویدادهای بالقوه مضر که توسط انسان درک نمی شود)، مناسب است. علاوه بر این، کنترل خودکار دستگاه‌های تصفیه هوا بر اساس سیگنال‌های SGP41 به صرفه‌جویی در مصرف انرژی با خاموش کردن آن‌ها پس از کنترل VOC و یا NOx کمک می‌کند.

 

بر اساس فناوری اثبات شده MOXSens Sensirion، دارای استحکام بی‌نظیری در برابر گازهای آلوده کننده است که باعث پایداری طولانی‌مدت، از نظر حساسیت و زمان پاسخ می‌شود

SGP41 راه حلی برای دو سنسور کامل روی یک تراشه ارائه می دهد که طراحی را تسهیل می کند و هزینه های طراحی را کاهش می دهد. به لطف پکیج DFN بسیار کوچک (2.44 x 2.44 x 0.85 میلی متر مکعب)، این سنسور می تواند برای برنامه هایی با فضاهای محدود طراحی شود.

 

 

ویژگی های کلیدی

سنسور گاز مبتنی بر MOx برای کاربردهای کیفیت هوا

پایداری بلند مدت و طول عمر برجسته

رابط I2C با سیگنال های خروجی دیجیتال

پکیج DFN 6 پین بسیار کوچک

مصرف برق کم: 3.2 میلی آمپر در 3.3 ولت

 

هم SGP41 و هم کیت تست هم اکنون از طریق شبکه توزیع Sensirion در سراسر جهان در دسترس هستند.

 

منبع: https://www.sensirion.com/en/environmental-sensors/gas-sensors/sgp41

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``