USound، شرکت اتریشی پیشگام در فناوری صوتی MEMS، نسل بعدی بلندگوهای MEMS خود را توسعه داده و مقاوم در برابر نفوذ آب IPX8، از تقاضای بازار پیشی گرفته است. این بلندگوهای نسل بعدی که مستقیماً دستگاه های پوشیدنی و شنیدنی را هدف قرار می دهند، مقاوم درون آب و آماده استفاده در ایربادهای کارآمدتر و کم مصرف هستند. USound همچنین از تولید یک بلندگوی MEMS با پهنای باند کامل و فشار صوتی قابل رقابت بدون میدان مغناطیسی یا تولید گرما خبر می دهد.

USound بیشتر از نیم دهه در حال تولید بلندگوهای پیزوالکتریک سیلیکون MEMS است و اکنون پس از اطمینان از قراردادهای قابل قبول با تولید کننده چینی 3nod Acoustiklink و سایر مارک های معروف فناوری در آسیا و ایالات متحده، نسل دوم این بلندگوها را معرفی کرده است.

Thera نسل دوم بلندگوهای MEMS از USound، در یک ماژول صوتی off-the-shelf شامل تقویت کننده و عناصر پسیو ادغام شده و امکانات طراحی گوشی را گسترش می دهد. دستگاه جدید را می توان در ایربادها قرار داد و فضای بیشتری را برای اجزای دیگر مانند باتری و سنسورها فراهم کرد.

USound همچنین انواع آزمایشات را انجام داده است، از جمله برای اثبات آزمایشات رتبه بندی IPX8 (استاندارد میزان مقاومت در برابر نفوذ آب)، و طبق گفته این شرکت، نتایج تایید کرده است که بلندگوهای جدید Thera MEMS نه تنها از نظر شکل، وزن و SPL در یک پهنای باند گسترده بلکه می توانند به مدت 30 دقیقه با اطمینان تا 3 متر در آب غوطه ور باشند. این امکان کاربردهای جدیدی را برای استفاده های شخصی و حرفه ای را در آب فراهم می کند و مطمئناً تولیدکنندگان هدفون بی سیم و انواع محصولات پوشیدنی را به خود جلب خواهد کرد.

 

آندره روسکونی مدیر ارشد فناوری USound می گوید:

برای استفاده از TWS، ورزش یک موضوع مهم است. هدفون ها به سنسورها، ردیاب ها، ذخیره سازی موسیقی و مربی هوش مصنوعی مجهز شده اند. و تناسب و رتبه بندی IPX به شما کمک می کند تا تنوع بیشتری از تمرینات، از جمله شنا را داشته باشید.

او هدفون های بی سیم را یکی از موارد اصلی استفاده در دستگاه های جدید Thera می داند.

 

بلندگوهای نسل بعدی MEMS با قطر 6 یا 10 میلی متر در دسترس خواهند بود. USound در حال حاضر نمونه های جدید بلندگوهای MEMS را برای تولیدکنندگان اصلی نمونه برداری کرده و نشان می دهد که این دستگاه ها برای تولید انبوه در سال 2021 در دسترس خواهند بود. توسعه دهندگان علاقه مند به آزمایش طرح های خود با بلندگوهای جدید Thera MEMS باید با این شرکت تماس بگیرند. USound در حال حاضر انواع بردهای تست و راه حل های توسعه برنامه را ارائه می دهد.

میکرو اسپیکرهای رایج USound نه تنها سیستم های صوتی موجود را با بازتولید صوتی با کیفیت بهبود می بخشند بلکه به دلیل کاهش اندازه بلندگوها، می توانند از قطر و وزن محفظه هر پوشیدنی نیز کاسته شوند. بلندگوهای MEMS برای اطمینان از مقاومت و عملکرد پایدار در طول عمر محصول، از استانداردهای بین المللی قابلیت اطمینان پیروی می کنند.

در مقایسه با سایر راه حل های مبتنی بر MEMS موجود ، بلندگوهای Mound USound در کل پهنای باند صوتی و فراتر از آن ، نیازهای SPL مورد نیاز بازار را برآورده می کنند، برنامه های free-field و near-field مانند پوشیدنی ها و برنامه های سونوگرافی را نیز ممکن می کند. نسل اول بلندگوهای USound MEMS ، سری Ganymede ، هم اکنون از طریق وب سایت Digi-key در دسترس است.


پروژه USound MEMS Speaker از برنامه تحقیق و نوآوری Horizon 2020 اتحادیه اروپا تحت قرارداد اعطای شماره 858342 بودجه دریافت کرده است.

www.usound.com

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``