STMicroelectronic با شرکت Fingerprint Cards AB (Fingerprints) ، پیشرو در کارت های اثر انگشت که ریشه سوئدی دارد، برای تهیه یک راه حل پیشرفته سیستم بیومتریک بر روی کارت (BSoC) مبتنی بر فناوری تشخیص اثر انگشت، همکاری می کند.

BSoC ترکیبی از آخرین نسل فناوری پرداخت ایمن ST مبتنی بر چیپست ST31/STPay و میکروکنترلرهای STM32 با ماژول سنسور T شکل (نسل بعدی اثر انگشت) برای ارائه راه حل تراکنش های امن بانکی در اختیار قرار می دهد.

احراز هویت بیومتریک، مقرون به صرفه و کاربر پسند، سطح امنیت و راحتی کاربر در معاملات بانکی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

این ممکن است به بانکها اجازه دهد حداکثر ارزش معامله مجاز برای پرداختهای غیر تماسی را حذف کنند.

کارت پرداخت غیر تماسی با هدف گسترش در سایر بازارها مانند کارت شناسایی، سلامت، دسترسی و حمل و نقل، اولین هدف در این توافق نامه خواهد بود.

اجرای سیستم عامل های انعطاف پذیر Java Card ST/Global Platform® (ST)، محصولات با پرداخت مطمئن STPay با پشتیبانی از چندین طرح پرداخت بین المللی و منطقه ای، دارای ویژگی های امنیتی اثبات شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شناسه الکترونیکی و محصولات پرداخت ST ، لطفاً به https://www.st.com/banking-biometry مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه حلهای اثر انگشت برای تولید کنندگان دستگاه پرداخت، لطفاً به https://www.fingerprints.com/solutions/payments/device-manafirurers مراجعه کنید.

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``