Arrow Electronics ، Panasonic و STMicroelectronic (ST) ماژول مولتی سنسور بی سیم کم مصرف اینترنت اشیا را برای کارخانه های هوشمند، خانه های هوشمند و برنامه های کاربردی زندگی هوشمند معرفی کرده اند.

این ماژول شامل قابلیت های مهندسی و توزیع جهانی Arrow با ماژول های IoT پاناسونیک بر اساس کیت توسعه مولتی سنسور ST BlueTile (STEVAL-BCN002V1B) می باشد. این ترکیب مشتریان را قادر می سازد تا ایده های خود را به راحتی آزمایش کرده و محصولات جدید IoT را سریعتر وارد بازار کنند.

ماژول دارای جدیدترین تراشه کم مصرف بلوتوث 5.0 BlueNRG شرکت ST همراه با سنسورهای شتاب سنج, ژیروسكوپ, Time-of-Flight ، فشار و رطوبت است. سنسورهای آنبورد مقرون به صرفه طیف گسترده ای از برنامه های اینترنت اشیا کم حجم و با ارزش را برای کارخانه های هوشمند، خانه های هوشمند و سناریوهای زندگی هوشمند را فراهم می کنند.

آن BOM كاهش یافته ای را در نهایت ارائه می دهد كه این سنسورها را در یك طراحی كم مصرف با ارتباطات بلوتوث ترکیب می كندکه شرکت ها می گویند زمان مارکتینگ را کاهش می دهند و هزینه طراحی و پیچیدگی را با استفاده از ماژول های معتبر کاهش می دهند.

 

 

اطلاعات تماس سه شرکت:

تورستن هکینگ

مدیر ارتباطات محصول و روابط عمومی EMEA

Electronics Arrow

تلفن: +49 6102 5030 8638

ایمیل: thecking@arroweurope.com

موریتز چهاک

مدیر ارشد ارتباطات محصول

Panasonic Industry Europe GmbH GmbH

تلفن: +49 89 45354 1228

ایمیل: moritz.cehak@eu.panasonic.com

مایکل مارکوویتز

مدیر فنی روابط رسانه ای

STMicroelectronic

تلفن: +1 781 591 0354

ایمیل: michael.markowitz@st.com

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``