زیمنس و Google Cloud به منظور بهینه سازی فرایندهای کارخانه و بهبود بهره وری در خط تولید همکاری می کنند. طبق گفته های زیمنس، این شرکت قصد دارد فناوری های Cloud’s cloud data و هوش مصنوعی/یادگیری ماشین (AI/ML) را با راه حل های اتوماسیون کارخانه خود ادغام کند تا به تولیدکنندگان برای نوآوری در آینده کمک کند.

 

داده ها برای فرآیندهای صنعتی امروزی حیاتی هستند، اما بسیاری از تولیدکنندگان همچنان از نرم افزارهای قدیمی و سیستم های متعددی برای تجزیه و تحلیل اطلاعات کارخانه استفاده می کنند، که بسیار زیاد است و برای اطمینان از صحت، به آپدیت های مکرر دستی نیاز دارد.

 

با ترکیب قابلیت Cloud Data Cloud و AI/ML Google Cloud با نمونه کارها اتوماسیون کارخانه صنایع دیجیتال زیمنس، تولیدکنندگان اکنون می توانند داده های کارخانه خود را هماهنگ کنند، مدل های AI/ML مبتنی بر cloud را در بالای این داده ها اجرا کنند و الگوریتم ها را در network edge این برنامه ها مانند بازرسی بصری محصولات و یا پیش بینی استهلاک ماشین ها را روی خط مونتاژ امکان پذیر می کند.

 

استفاده از هوش مصنوعی درخط تولید و ادغام آن در اتوماسیون و شبکه یک کار پیچیده است، نیاز به تخصص و محصولاتی بسیار تخصصی مانند Siemens Industrial Edge. هدف از این همکاری تسهیل استفاده از هوش مصنوعی در ارتباط با Industrial Edge و مدیریت آن در مقیاس آسان تر، توانمندسازی کارکنان هنگام کار در خط تولید، اتوماسیون کارهای روزمره و بهبود کیفیت کلی است.

 

آکسل لورنز، معاون کنترل در اتوماسیون کارخانه صنایع دیجیتال زیمنس می گوید

پتانسیل هوش مصنوعی برای تغییر بنیادی خط تولید بسیار طاقت فرسا است. بسیاری از تولیدکنندگان هنوز در "پروژه های آزمایشی" AI گیر کرده اند ما می خواهیم آن را تغییر دهیم. ترکیب فناوری AI/ML از Google Cloud با راه حل های زیمنس برای Industrial Edge و عملکرد صنعتی یک تغییر دهنده برای صنعت تولید خواهد بود.

 

 

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``