ST توافق نامه ای را با مایکروسافت امضا کرده است که توسعه کنترل کننده های لوازم خانگی هوشمند و سایر دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) را آسان و سرعت می بخشد.

توسعه دهندگانی که با میکروکنترلرهای STM32 کار می کنند هم اکنون می توانند از Microsoft Azure RTOS برای مدیریت برنامه خود استفاده کنند. Microsoft Azure RTOS به طور کامل به STM32Cube متصل می شود، و از آن پشتیبانی می شود و همه مجوزها رایگان هستند.

 

به عنوان یکی از معتبرترین اکوسیستم های توسعه میکروکنترلرها، STM32Cube یکی از رکن های اصلی موفقیت خانواده میکروکنترلرهای STM32 است همراه با انتخاب گسترده ای از بردها و بیش از 1000 نوع میکروکنترلر ،طیف گسترده ای از عملکردها، امکانات، و اندازه پکیج را پوشش می دهد.

هم چنین طراح می تواند مجموعه ای از پروژه ها را در بیشتر از 100 بسته نرم افزاری از ST و شرکای مجاز آن انتخاب کند، در حال حاضر با Azure RTOS غنی شده است تا توسعه برنامه نهایی سریعتر انجام شود.

 

همکاری بین ST و مایکروسافت به مشتریان این امکان را می دهد تا از خدمات غنی Azure RTOS که نیازهای دستگاه های هوشمند را برآورده می کند، استفاده کنند. این شامل Azure RTOS ThreadX است که دارای حافظه کم حجم و مناسب برای برنامه های امبدد است. همچنین شامل فایل سیستم FileX FAT، پشته های شبکه NetX و NetX Duo TCP/IP و پشته USBX USB می باشد.

 

از دیگر امکانات Azure RTOS، پشتیبانی از پروتکل های امنیتی لایه آی پی (IPsec) و لایه سوکت (TLS و DTLS)، با گواهینامه +EAL4 برای TLS/DTLS و کتابخانه رمزنگاری دارای گواهینامه FIPS 140-2 می باشد.

مایکروسافت همچنین pre-certifications های ایمنی از جمله IEC 61508 SIL4 ،IEC 62304 کلاس C و ISO 26262 ASIL-D را ارائه می دهد.

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``