میکروکنترلرهای STM32WLE5 ترکیبی از هسته Arm® Cortex®‐M4 با سرعت 48 مگاهرتز و RF یکپارچه با آی پی رادیویی sub-GHz (کمتر از یک گیگاهرتز) مبتنی بر Semtech SX126x است. آن یک پلتفرم باز است که از چند مدولاسیونLoRa ، (G)FSK ،(G)MSK و BPSK پشتیبانی می کند که طیف گسترده ای از برنامه های بی سیم صنعتی را پوشش می دهد.

سری STM32WL که با استفاده از همان فناوری میکروکنترلرهای فوق العاده کم مصرف STM32L4 ساخته شده است، پریفرال دیجیتال و آنالوگ مشابهی را برای برنامه های پایه و پیچیده که نیاز به طول عمر باتری بیشتر و با طول برد بالا از طریق فرستنده و گیرنده باند فرکانسی sub-GHz دارند را، فراهم می کند.

STM32WLE5 با مصرف فوق العاده کم انرژی و با فوت پرینت کمی که دارد، محصولات جدید کم مصرف را برای رشد در بازارهای اینترنت اشیا را امکان پذیر می کند. آن با پکیج جدید QFN48 7x7mm و فناوری  System-on-Chip (SoC) برای طراحی برد دو لایه مناسب است که تولید را بیشتر آسان می کند و هزینه های BOM را کاهش می دهد.

میکروکنترلرهای STM32WLE5 با الزامات لایه فیزیکی مشخصات ®LoRaWAN منتشر شده توسط LoRa Alliance مطابقت دارند.

مدولاسیون های LoRa ، (G) FSK ، (G) MSK و BPSK می توانند در پروتکل های قدیمی و اختصاصی نیز استفاده شوند.

کاربران انعطاف پذیری لازم را برای استفاده از پشته پروتکل مورد نظر خود دارند، چه در داخل کشور ساخته شده باشند، چه از منابع خارجی تهیه شوند و یا از بین نرم افزارهای موجود در بازار مانند LoRaWANW و پشته های wM-Bus که از ST و شرکای مجاز در دسترس هستند، انتخاب شوند.

ST مرحله RF یکپارچه را جهت بهبود عملکرد و تولید آسان در بازارهای جهانی خود مهندسی کرده است.

از ویژگی های این حالت می توان به دو مد فرستنده کم توان (14dBm) و پرقدرت (22dBm) با عملکرد بسیار خطی از 150 مگاهرتز تا 960 مگاهرتز اشاره کرد که شامل دامنه فرکانس بدون مجوز sub-GHz است، که سازگاری فنی با مقررات RF را در تمام بازارهای جهانی را تضمین می کند.

فقط یک کریستال برای کلاک(HSE) و رادیو مورد نیاز است که صرفه جویی بیشتری در BOM به همراه خواهد داشت.

خط STM32WLE5 شامل طیف گسترده ای از ویژگی های ارتباطی از جمله تا 43 GPIO، یک SMPS یکپارچه برای بهینه سازی مصرف انرژی، چندین حالت کم مصرف برای به حداکثر رساندن عمر باتری است. خروجی با قدرت دوگانه و دامنه فرکانس خطی گسترده، که سازگاری در سراسر جهان را تضمین می کند.

میکروکنترلرهای STM32WL علاوه بر ویژگی های بی سیم و مصرف کم  انرژی، شامل عملکردهای سخت افزاری امنیتی مانند رمزگذاری AES سخت افزار 128-/ 256 بیتی، محافظت در برابر خواندن/نوشتن PCROP و رمزنگاری کلید عمومی با موتور رمزگذاری منحنی بیضوی هستند.

میکروکنترلرهای STM32WLE5 از نظر اندازه حافظه، انعطاف پذیری را برای طراحان فراهم می کنند. چهار پکیج سازگار با®ECOPACK2، دارای سه اندازه حافظه مختلف(64KB, 128KB, 256KB)، می باشند تا انتخاب بیشتری با توجه به نیازهای برنامه داشته باشید که صرفه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

برای اطلاعات مربوط به قیمت، لطفاً به st.com مراجعه کنید.

  برچسب ها
  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``