مفهوم LiDAR که مخفف Light Detection And Ranging از دهه 1960 وجود داشته است. به طور خلاصه، این فناوری به شما امکان می دهد با شلیک پرتوهای لیزر، محیط خود را اسکن و نقشه برداری کنید و سپس زمان بازگشت آنها را تعیین کنید.

 

اینتل یک سیستم LiDAR مبتنی بر یک میکرو آینه کوچک ایجاد کرده است که توسط STMicroelectronics ساخته شده است تا اسکن با وضوح بالا برای برنامه های صنعتی مانند بازوهای رباتیک جمع آوری سطل، اندازه گیری های حجمی، لجستیک و اسکن سه بعدی.

ابعاد فوق العاده کوچک میکرو آینه که در دوربین RealSense LiDAR L515 اینتل تعبیه شده است، به ابعاد دوربین LiDAR کمک می کند و اندازه آن فقط 61 میلی متر در 26 میلی متر است. میکرو آینه امکان اسکن لیزر مداوم را در کل میدان دید را فراهم می کند و در ترکیب با یک سنسور فوتودیود سفارشی، دوربین RealSense LiDAR L515 یک نقشه عمق سه بعدی از کل صحنه ارائه می دهد.

بندیتو ویگنا Benedetto Vigna رئیس گروه آنالوگ، MEMS و سنسورهای STMicroelectronics گفته است: با 30 فریم در ثانیه و میدان دید 70 درجه در 55 درجه، نسل دوم میکرو آینه ST همچنان نوار را برای برنامه های اسکن و شناسایی سه بعدی تنظیم می کند.

L515 از قابلیت اسکن ST MEMS برای ارائه عمق با وضوح بالا و بدون پیکسل درون یابی، توانایی کنترل میدان دید استفاده می کند و پیکسل بلوری تقریباً نزدیک به صفر منجر می شود که ناشی از کم بودن نوردهی 50 نانو ثانیه است.

ساگی بن موشه (Sagi BenMoshe) معاون رئیس شرکت و مدیر کل، مدیر گروه رشد نوظهور در Intel افزود: فناوری RealSense Intel برای تولید محصولات و راه حل هایی برای استفاده در رباتیک، لجستیک، اسکن و سایر برنامه های دید رایانه استفاده شده است. دوربین RealSense LiDAR L515 با استفاده از میکرو آینه های ST می تواند دقت بی نظیری را ارائه دهد و کوچکترین دوربین با عمق LiDAR با وضوح بالا در جهان است، و آن را برای موارد مختلف استفاده مناسب می کند.

اطلاعات بیشتر در

http://www.intel.com

http://www.st.com

کمپانی ها

Intel Corporation

STMicroelectronics

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``