TE Connectivity یک سنسور فشار با پکیج SMI SO-10 با پورت عمودی را معرفی کرده است این دستگاه از ترکیب سنسور فشار MEMS با تهویه سیگنال ASIC در یک پکیج واحد طراحی شده است. دستگاه اندازه گیری فشار سنج از 0.5 تا 30 PSI را با سیگنال دیجیتال (I2C) یا خروجی دوگانه (دیجیتال و  آنالوگ تقویت شده) با دقت 1 ± F FS ​​دارد. با استفاده از پورت دوگانه ، اندازه گیری مرجع برای به حداقل رساندن خطاها به دلیل تغییر فشار محیط امکان پذیر است.

 

محفظه سنسور فشار با یک فن آوری استاندارد نصب سطحی طراحی شده است و دارای فوت پرینت SO-10 سازگار با JEDEC است. سنسورهای جدید TE از قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار بوده و از طراحی مستقل و بدنه ای برای از بین بردن نشت احتمالی استفاده می کنند. سنسور فشار را می توان به طور مستقیم بر روی یک مدار چاپی استاندارد نصب کرد و از سطح بالایی برخوردار است ، بنابراین سنسور فشار را می توان به راحتی بر روی برد PCB سوار کرد.

 

سیگنال فشار کالیبره شده را می توان از رابط دیجیتال بدست آورد. این امر نیاز به مدار اضافی مانند شبکه جبران خسارت یا میکروکنترلر دارای الگوریتم تصحیح سفارشی را از بین می برد

 

SM1000 (حداکثر 30PSI ) و SM4000 (حداکثر 15PSI ) دارای طراحی جمع و جور هستند و برای استفاده در شرایط سخت محیطی مناسب هستند. سنسورهای فشار جدید برای استفاده در کاربردهای پزشکی ، صنعتی و HVAC مانند دستگاه تهویه ، مانیتور بیمار ، تستر کیفیت هوا ، آنالایزر Multigas ، آنالیزور انتشار ، مانومتر ، تجهیزات کالیبراسیون و ردیاب رطوبت مناسب است. اطلاعات بیشتر در مورد SM1000 (حداکثر 30 PSI) و SM4000 (حداکثر 15 PSI) را می توان در وب سایت رسمی Connectivity TE یافت.

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``