محصول جدید Raspberry Pi 400 یک رایانه شخصی کامل است که در یک کیبورد جمع و جور تعبیه شده است.قیمت آن از 70 دلار است.

رزبری پای همیشه یک شرکت رایانه شخصی بوده است. آن ها کامپیوترهایی با کارایی بالا و مقرون به صرفه را در اختیار مردم سراسر جهان قرار می دهند.

‏رزبری پای 4، که در ژوئن سال گذشته راه اندازی شد، تقریباً چهل برابر رزبری پای اصلی قدرت داشت و تجربه ای را ارائه می دهد که برای اکثر کاربران از یک رایانه شخصی قدیمی قابل تشخیص نیست. به خصوص از زمان شروع شیوع COVID-19، شاهد افزایش سریع استفاده از Raspberry Pi 4 برای کار در خانه و تحصیل هستیم.

رزبری پای 400

این یک رزبری پای 4 سریعتر است که در یک کیبورد جمع و جور ادغام شده است. 70 دلار برای کامپیوتر به تنهایی یا 100 دلار برای خرید یک کیت آماده، اگر به دنبال یک کامپیوتر ارزان قیمت برای استفاده روزمره هستید، این رزبری پای گزینه خوبی است.

 

خرید کیت رزبری پای 400

 یک رایانه کامل که به تلویزیون یا مانیتور شما متصل می شود. این کیت شامل موارد زیر است:

  • یک کامپیوتر Raspberry Pi 400
  • ماوس USB رسمی رزبری پای
  • منبع تغذیه رسمی USB-C رزبری پای
  • SD کارت با سیستم عامل رزبری پای از قبل نصب شده
  • کابل micro HDMI به HDMI
  • راهنمای رسمی Raspberry Pi Beginner’s

 

 

در هنگام راه اندازی، رزبری پای از طرح بندی کیبورد انگلیسی (انگلستان و ایالات متحده)، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی پشتیبانی می کند، به همراه (برای اولین بار) نسخه های ترجمه شده راهنمای مبتدیان. در آینده نزدیک، قرار است که از همان زبان کیبورد رسمی رزبری پای پشتیبانی کنند.

 

خرید فقط ‏کامپیوتر رزبری پای 400

رزبری پای و صرفه جویی در هزینه ها. اگر دیگر موارد کیت رزبری پای را در اختیار دارید، می توانید یک رزبری پای 400 را به تنهایی و البته فقط 70 دلار خریداری کنید.

خرید کتاب راهنما

رزبری پای چهارمین نسخه محبوب راهنمای شروع کار با رزبری پای را همراه با مطالب بروز شده برای کمک به شما در استفاده هرچه بهتر از رایانه جدید، منتشر کرده است.

 

 

‏رزبری پای 400 را از کجا بخریم

طبق گفته رزبری پای، کیت ها و رایانه های Raspberry Pi 400 انگلیس، آمریکا و فرانسه برای خرید در حال حاضر در دسترس هستند. واحدهای ایتالیای، آلمانی و اسپانیایی در حال فروش به فروشندگان تایید شده رزبری پای هستند که باید آنها را در هفته آینده در انبار داشته باشند.

 

انتظار می رود که فروشندگان تایید شده در هند، استرالیا و نیوزیلند کیت ها و کامپیوترها را تا پایان سال در انبار داشته باشند. آنها به سرعت در حال ارائه گواهینامه انطباق برای سایر مناطق نیز هستند، به طوری که رزبری پای 400 در چند ماه اول سال 2021 در سراسر جهان از جمله ایران در دسترس خواهد بود.

مطمئناً، اگر در اروپا هستید، می توانید به فروشگاه های رزبری پای مراجعه کنید تا امروز رزبری پای 400 خود را تحویل بگیرید.

منبع: www.raspberrypi.org

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``