IAR Systems از افزودن پشتیبانی برای تعدادی از میکروکترلرهای NXP در ابزار توسعه امنیتی C-Trust خبر می دهد. این پشتیبانی به توسعه دهندگان امبدد سیستم برای پیاده سازی امنیت کمک می کند و در نهایت به برآورده شدن استانداردهای جدید پیروی از مقررات امنیتی اخیر برای محصولات IoT کمک می کند. علاوه بر این ، در نسخه دیگری به زودی ، C-Trust پشتیبانی از میکروکنترلرهای crossover i.MX RT1064 را یکپارچه خواهد کرد ، و توسعه برنامه های کاربردی صنعتی و مصرفی ایمن با حافظه و عملکرد عالی در زمان-واقعی را ساده خواهد کرد.

 

در ایالات متحده ، از اول ژانویه سال 2020 ، هر دو ایالت کالیفرنیا و اورگان موظف شده اند که تولید کنندگان محصولات متصل ، را به ویژگی های امنیتی مناسب مجهز کنند تا از دستگاه و اطلاعات آن در برابر استفاده غیر مجاز محافظت کنند. بنابراین هر شرکتی که محصولی را برای فروش در این ایالت ها تحویل می دهد باید آن را رعایت کند.

 

همچنین ، در اروپا ، مؤسسه استاندارد ارتباطات اروپا (ETSI) پیش نویس نهایی استاندارد EN 303 645 را منتشر کرده است که بهترین روش های استاندارد اروپا برای امنیت IoT مصرف کننده را تعریف می کند. در منطقه آسیا و اقیانوسیه ، کشورها در حال پیشبرد قوانین امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی برای IoT هستند ، به عنوان مثال آژانس اینترنت و امنیت کره جنوبی (KISA) اخیراً دستورالعمل هایی را برای برنامه ریزی سرویس IoT از منظر اطلاعات شخصی منتشر کرده است.

 

C-Trust طراحی میکروکنترلر های NXP را در محصولاتی که باید شرایط امنیتی جدید آن مقررات و استانداردها را برآورده سازند ، سهولت می بخشد.

 

C-Trust به عنوان افزونه ای از ابزار توسعه جامع IAR Embedbb Workchench است و وظیفه توسعه دهنده را برای محافظت از برنامه های موجود یا جدید بدون نیاز به تسلط بر پیچیدگی های امنیت را آسان می کند. این باعث افزایش امنیت برنامه با محافظت قوی در برابر سرقت از مالکیت معنوی ، تزریق بدافزار ، جعل و تولید بیش از حد می شود.

 

 آخرین نسخه C-Trust پشتیبانی از دستگاه های KX ، K24 ، K64 ، K64 ، KV56 و KV58 MCU را با پشتیبانی K65/66 موجود ایجاد می کند. توسعه دهندگان با استفاده از این ابزار قادر به اضافه کردن امنیت به طرح های موجود محصولات خود هستند ، و بیشتر نیازهای امنیتی را برطرف می کنند ، بدون نیاز به طراحی مجدد یا کار مجدد.

 

برای کمک بیشتر به شرکتها در ایجاد سطح صحیح امنیت برای نیازهای خود ، IAR Systems همچنین Security from Inception Suite را ارائه می دهد که مجموعه ای از ابزارها و خدمات بی نظیر برای پیاده سازی و شخصی سازی امنیت در سیستم های امبدد است.

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``