STMicroelectronic با معرفی کیت دیسکاوری B-L4S5I-IOT01A، چالش های نرم افزاری پیچیده ای را که توسعه دهندگان IoT-node با آن مواجه هستند، را ساده می کند. این کیت مجهز به پورت FreeRTOS و به صورت کامل در اکوسیستم STM32Cube است و آماده اتصال به وب سرویس آمازون (AWS) می باشد.

این سخت افزار شامل یک برد میکروکنترلر +STM32L4 است که شامل انتخاب گسترده ای از سنسورهای ST MEMS، یک عنصر ایمن STSAFE-A110، ماژول های بلوتوث 4.2 و ®Wi-Fi و یک تگ NFC با آنتن PCB برای برقراری ارتباط منعطف و کم مصرف با سرورهای ابری با کمک پک اکسپنشن X-CUBE-AWS v2.0 STM32Cube است، از کیت می توان به عنوان یک طرح مرجع برای ساده کردن و تسریع در تکمیل محصول نهایی استفاده کرد.

پکیج X-CUBE-AWS v2.0 یکپارچگی مناسب فریمورک اتصال AWS FreeRTOS را در محیط STM32Cube تضمین می کند. این اجازه می دهد تا کاربران بدون استفاده از نرم افزار اضافی، همزمان از فواید FreeRTOS و STM32Cube استفاده کنند. همچنین از سرویس بومی AWS که شامل وظایف استاندارد Firmware Over The Air (FOTA) است، پشتیبانی می شود، فعل و انفعالات با عنصر ایمن روبردی STSAFE-A110 انجام می شود می شود، که شامل مراقبت از ثبت نام چند حساب کاربری AWS IoT Core و اختصاص عملیات امنیتی مهم در هنگام بوت شدن، تأیید اعتبار دستگاه و تأیید سیستم عامل OTA می باشد.

میکروکنترلر فوق العاده کم مصرف STM32L4S5VIT6 (ARM Cortex®-M4) که دارای 2 مگابایت حافظه فلش، 640 کیلوبایت حافظه رم، پریفرال دیجیتال و آنالوگ و شتاب دهنده رمزگذاری سخت افزاری می باشد. سنسورهای روی برد شامل سنسور دما و رطوبت نسبی دیجیتال خازنی HTS221، سنسور سنج سه محوره LIS3MDL با کارایی بالا، شتاب سنج 3D LSM6DSL و ژیروسکوپ سه بعدی، (LPS22HB )فشار سنج خروجی دیجیتال مسقل، VL53L0X Time-of-Flight و سنسور تشخیص حرکت و دو میکروفن دیجیتال همه کاره دیجیتال هستند.

  برچسب ها
  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``