IAR Systems یک آپدیت جدید از ابزار بیلد میکروکنترلر RH850 که از پیاده سازی در فریمورک های مبتنی بر لینوکس جهت بیلد و اجرای خودکار برنامه ها و فرایندهای تست پشتیبانی می کند را، منتشر کرد.

پیچیدگی فزاینده در سیستم های امبدد، نیاز به مقیاس پذیری و انعطاف پذیری را در محیط های توسعه نرم افزار امروزی را تسریع کرده است. این امر به ویژه برای توسعه سیستم های امبدد خودرو، جایی که از میکروکنترلرهای RH850 استفاده می شود، صدق می کند.

ابزارهای بیلد IAR Systems برای لینوکس روند بیلد و تست را ساده می کند، و به سازمان ها امکان می دهد منابع را در مورد زمانی که توسعه دهندگان در پروژه های خود صرف می کنند بهینه کنند و همچنین مجوزها و سرورها را به روشی بهینه مدیریت و استفاده کنند.

با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل استاتیک یکپارچه C-STAT، توسعه دهندگان می توانند از کیفیت کد در طول مراحل توسعه و تست اطمینان حاصل کنند. C-STAT همسویی کد با استانداردهای صنعتی مانند MISRA C: 2012 ،MISRA C++: 2008 و MISRA C: 2004 را اثبات می کند و همچنین باگ ها، عیوب و آسیب پذیری های امنیتی را که توسط CERT C و شمارش ضعف مشترک (CWE) تعریف شده است، شناسایی می کند.

ابزارهای بیلد IAR Systems برای لینوکس شامل کامپایلرهای IAR C/C++ ، IAR Assembler ،Linker و ابزارهای کتابخانه ای، IARBuild و کتابخانه های زمان اجرا بسیار بهینه سازی شده است.

کامپایلر ++IAR C/C به پیاده سازی مستقل استاندارد زبان برنامه نویسی C18 (ISO/IEC 9899: 2018) پایبند است و از تمام ویژگی های C++17 پشتیبانی می کند.

علاوه بر این C++14 (ISO/IEC 14882: 2015) ،C11(ISO / IEC 9899: 2012) ،C89 (ANSI X3.159-1989) و استاندارد IEEE 754 برای حساب ممیز شناور پشتیبانی می شود.

  برچسب ها
  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``