STMicroelectronic یک زاویه سنج دیجیتالی توان پایین دو محوره با دقت بالا برای کاربردهایی مانند اتوماسیون صنعتی و پایش سلامت سازه ای را معرفی کرده است. IIS2ICLX توابع جاسازی شده پیشرفته ای دارد که برای افزایش عملکرد باتری، مصرف انرژی را در سطح سیستم کاهش می دهد.

 

هسته "یادگیری ماشین" قابل برنامه ریزی و 16 دستگاه قابل برنامه ریزی مستقل برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش انتقال داده ها به فضای ابری کمک می کنند. زاویه سنج IIS2ICLX دارای مقیاس کامل قابل انتخاب  0.5±/1±/2±/3g± است و خروجی ها را از طریق رابط های دیجیتال I2C یا SPI فراهم می کند. با عملکرد پایدار بر روی دما تا حداکثر 0.075mg/°C، دستگاه از دقت و تکرار زیاد حتی در هنگام نوسانات شدید دمای محیط اطمینان حاصل می کند.

 

IIS2ICLX جدید ترکیبی از تکرارپذیری و پایداری بالا، دقت و وضوح بالا است، این خصوصیات برای برنامه هایی همچون antenna pointing، پلتفرم تسطیح، لیفتراک و ماشین آلات ساختمانی، ابزارهای تسطیح، نصب و نظارت بر تجهیزات ،نصب و ردیابی حرکت خورشید برای پنل های خورشیدی و همچنین برنامه های صنعت 4.0 مانند ربات ها و وسایل نقلیه هدایت شونده مستقل (AGV) مناسب است.



با چگالی نویز فوق العاده کم در حد 15μg/√Hz، دستگاه می تواند حسگر زاویه با وضوح بالا را ایجاد کند و همچنین می تواند ارتعاش با فرکانس پایین و سطح پایین را که در پایش سلامت سازه ای مورد نیاز است، حس کند. شتاب سنج محور IIS2ICLX می تواند زاویه را با توجه به یک صفحه افقی در امتداد دو محور حس کند، همچنین می تواند شیب را با دقت و وضوح بالا و قابل تکرار با توجه به یک جهت صفحه افقی در بازه 180 درجه با ترکیب دو محور اندازه گیری کند.

 

  نظرات

جهت ثبت نظر وارد سایت شوید

راهنمای استفاده از کد در کامنت
````
insert your code
``